piątek, 20 marca 2015

Nie bądźcie źli.....

Hej.
Teraz możecie mnie zabić...... bardzo dobrze bym to zrozumiała. Tak naprawdę wchodząc na aska i bloggera myślałam że będę miała same negatywne komentarze na mój temat i że wszystkie mnie wyzywacie. Bardzo porządnie zaskoczyło mnie to ze tak nie jest. Naprawdę, szczerze powiem że gdybym to ja była czytelniczką to byłabym nieźle wkurzona na taką pisarkę jaką jestem ja.
Kiedy będzie rozdział? Nie wiem. Ale myślę że już niedługo. Nie bójcie się nie zostawiam bloga. Nie ma zamiaru zostawiać tej opowieści niedokończonej. Tylko po prostu przerwy mogą być raz dłuższe raz krótsze. Czemu? To zależy od weny, czasu itd... ponieważ jestem w 3 gimnazjum za miesiąc mam testy, a chcę dostać się do dobrej szkoły więc jakoś muszę ogarniać się z nauką. Do tego mam jeszcze próby do musicalu w którym występuję, spotkania zespołu i spotkania młodzieżowe u mnie w parafii...... Ale to jest nieważne ponieważ to jest moje osobiste życie a FF piszę dla was. Więc spodziewajcie się rozdziału niedługo. Mam taką nadzieję. Staram się napisać 6 stron. Rozdział będzie "odrobinę pokręcony" XD ale myślę że nudny nie.
Love U All <3!
PS. Dziękuję za ponad 11K wyświetleń :o?! Jesteście najlepsi <3!
(mam nadzieję że jeszcze ktoś tu jest i to przeczyta :c) <3 <3

4 komentarze:

  1. Jeju... Jak cudnie, bo już myślałam, że naprawdę go olałaś :D Bardzo mi się spodobał *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam z niecierpliwością !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wazne ze sie odezwalas czekam nn ;*

    OdpowiedzUsuń